18 dagar kvar!

Veckan har inte börjat jättebra. En liten förkylning verkar vara på ingång och jag känner mig mer och mer slutkörd ju längre dagen går. Så att lägga sig ner i sängen när man slutat har varit efterlängtat!
 
Tänkte jag skulle bjuda på några fler bilder från helgen innan jag tar mig till duschen och sen kryper ner under täcket..
 
Kalles kaviar, klänning från Forever21 och alla påsar från julhandeln!
 
Jag kunde inte motstå att köpa den där söta klänningen. Tänkte att den kommer nog till användning. Köpte också en kavaj som jag varit på jakt efter en längre tid. Hittade en snygg och kunde inte motstå den heller. Men annars köpte jag bara grejer som jag faktiskt behöver och julklappar. Känner mig nöjd med mig själv att jag fått så mycket gjort. Inte långt kvar nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0