4 dagar kvar

Nu är det bara dagar kvar tills jag åker hem. Det känns väldigt konstigt. Jag längtar, men jag har nog inte fattat det än. Det faktum att jag fortfarande inte skrivit ut mina flygbiljetter förklarar det mesta, haha.
 
Dagarna rullar på just nu. Har massor som jag visar den nya au pairen och jag börjar tycka riktigt synd om henne då det är väldigt mycket att lära sig på bara en vecka. Men jag kan inte göra något annat än försöka visa så mycket som möligt så hon klarar sig när jag åker.
 
Jag har lyckats dra på mig världens förkylning såhär innan hemgång. Så otroligt dålig tajming. Jag hoppas den försvinner tills jag sätter mig på planet på lördag. Inge roligt att sitta och må dåligt på ett plan i så pass många timmar. Så för att hjälpa till lite på vägen så är det ganska så snart dags att gå och lägga sig. Jag är helt slut!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0