Playing in the snow!

När barnen kom hem från skolan åt vi lunch och sen var det såklart dags att leka i snön! Men barnen gillar inte att ha mycket kläder på sig. Kanske inget barn gillar det, men dessa barn är något extra. Allting är "too tight" just nu och att få på dem termobyxor, vinterjackor, mössa, vantar, ja ni förstår. Det tar sin lilla tid.
 
Men väl ute hade de hur kul som helst! Tog en del bilder jag tänkte bjuda på senare. Men just nu tänkte jag visa en bild på vårat fina konstverk vi gjorde mer eller mindre tillsammans.
 
Fin va? :)
 
Dags för den dagliga kvällsrutinen, dusch och sen läggdags. Idag blir det dock i gästrummets säng. Sorglig tanke att jag inte längre har mitt eget rum här. Men bara 24 dagar kvar tills jag kommer hem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0