Julhandel, CHECK!

Tänkte jag skulle skriva något litet kort innan jag går och lägger mig. Har köpt de sista julklapparna idag och det känns så himla skönt! Tror jag aldrig varit så väl förberedd för jul. Men så firar jag ju jul lite tidigare än vanligt också. Första firandet blir på lördag. Då ska tomten komma med brandbilen (känner att någon har snott den idén, eller vad säger du mamma?). Vad som såg ut att bli en liten fin tillställning har nu blivit en stor, men fortfarande fin tillställning.

Har mina sista tre dagar ensam med barnen den här veckan. Det känns väldigt konstigt! Mina små bebisar, fast de inte är så himla små längre. Har bestämt mig för att vi ska ha det extra mysigt de här sista dagarna. Så hör ni nu det barn, vi ska ha roligt! Med det menar jag roligt för oss alla tre, inte bara för er mina små monster! ♥

Nu är det dags att röra sig mot sängen! 11 månader i USA idag. Helt sjukt vad tiden går... ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0