Christmas is here again

Har haft en helt fantastisk helg! Fått massor gjort samtidigt som jag haft jättekul med en ny vän, från Sverige! Så irriterande att man ska lära känna någon så bra när man precis ska åka hem. Men vi får ha kul innan jag åker :)
 
I lördags åkte jag och Paulina in till NYC för lite shopping. Jag var riktitg duktig och köpte ingenting annat än det jag behövde! Tanken "då måste jag slänga ut något annat" fick mig att hålla mig på banan. Vi släpade runt allt i julhandelsyran och det satte sig ju sina spår i kroppen kan jag ju meddela. Vi gick också förbi Rockerfeller Center för att kolla på julgranen där. Tanken var att vi skulle åka upp till Top of the Rock också, men det var så dimmigt att vi inte hade sett något alls. Så det kändes ganska lönlöst.
 
 
Idag tog vi oss en trip till Jersey Gardens och IKEA! Underbart att ha med sig en svensk till IKEA! Hittade i stort sett allt som var kvar på listan från gårdagen på de två stoppen. På IKEA blev det ju också middag i form av köttbullar, potatismos, brunsås och lingonsylt. Så blev det lite ätbart i julformat med hem också. Lussebullar, julmust, hushållsost. Mums!
 
 
Har tagit mer bilder, men nu är jag så trött och ska börja tidigare imorgon. Så nu blir det sängen och sova så gott! Är helt slut från topp till tå! Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0