En vanlig men ovanlig fredag

Så var ännu en fredag över. Min sista fredag utan den nya au pairen här. Känns jättekonstigt samtidigt som det är skönt att det snart är dags att komma hem..
 
Vaknade upp i morse och mådde helt okej. Efter igår kväll, då jag var helt övertygad om att jag inte skulle kunna ta mig ur sängen idag, var jag förvånad över att vakna upp och känna mig hyfsat bra. Min förkylning var beyond acceptabel igår, med feber plus ett litet migränanfall som grädden på moset! Behöver jag ens säga att det var hemskt? Gick och la mig vid 20:30 och vaknade kl 7:55.
 
Jobbade en normal fredag och åkte senare på kvällen till Manija och hade film/mys kväll. Helt perfekt när man inte är riktigt på topp. Skönt att träffa henne igen! Vi har inte setts sen stormen, så det var ett tag sen nu! Vi har alltid lika kul ihop!
 
Och jag höll nästan på att glömma. Fick mig en liten chock när jag loggade in på fb idag! Denna bild kom upp på skärmen och det tog ett tag innan jag kunde ta in vad det egentigen var jag såg, haha.
 
 
Fredrik träffade på Shirley när han var på lunch med jobbet på Wallmans sallonger. Fick en fin liten hälsning och det gjorde min dag lite lyckligare! Nu längtar jag ännu mer att få komma hem till alla underbara! ♥ Två veckor kvar tills jag sätter mig på planet imorgon!! Can't wait!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0