Heading to New York

Har haft en lugn fredag idag. Jobbade till kl 12 och gick sen ner till mitt nuvarande rum för att fixa och trixa. Fixade med scrapbooken som ska bli en julklapp till mina värdföräldrar och började fundera lite mer på vad jag behöver göra innan jag åker hem.

Senare på kvällen åkte jag iväg för att köpa lite mer grejer till min scrapbook och för att försöka få min to do list lite kortare. Det gick dock inte jättebra. Så vi kör en bättre lycka nästa gång.

Imorgon åker jag in till New York med en ny svensk au pair! Där ska det köpas julklappar, men blir också ett besök till Rockerfeller Center för att kolla in utsikten och checka in den berömda julgranen! Så kameran får följa med!

Tänkte jag kunde bjuda på en bild från förra gången jag var uppe i Rockerfeller Center, även kallat Top of the rock!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0