Feelings

Ja vad ska man säga, what a day! Nu börjar det bli jobbigt. Nya tjejen är här och känslorna börjar gå över styr. Hon är jättetrevlig och jag kan verkligen inte hitta några fel på henne överhuvudtaget, för jag har försökt hitta något. Allt för att ha något att inte gilla henne för. Låter jätte elakt, men tror alla au pairer går igenom det här. Egentligen alla som blir ersatta, vad det än gäller. Men som sagt, jag hittar ingenting och har helt enkelt fått nöja mig med det. Hon har en lite rolig dialekt, men det är mest just roligt, haha. Men visst känns det konstigt att pojkarna nu vill visa henne allting istället för mig. Jag hoppas på att de inte tycker hon är lika intressant nästa vecka när allt går tillbaka till vanligt. Håll tummarna för mig!
 
My boys! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0