Central Park

Kom hem från en snabb shopping med Mathilde för ett tag sen. Hittade bara ett par ballerina skor, ingenting mer. Vi kom iväg sent till shoppingcentret så vi hade bara 1 ½ timme på oss innan de stängde så vi hann inte riktigt kolla runt i lugn och ro så att säga. Men ja, ett par svarta ballerina är ju alltid bra att ha tänkte jag och slog till.

Har nu fixat med resten av bilderna från förra lördagen när jag och Mathilde var inne i New York. Så här kommer en del av de bilderna jag tog i Central Park!




Det var som sagt bara några av alla bilder jag tog. Hoppas ni gillar dem! Fick frågan tre ggr (av tre olika personer ska tilläggas) om jag var en professionell fotograf. Man känner sig lite stolt då faktiskt! Mathilde tror de frågade bara för att jag var den enda som tog kort på blommor och träd, haha. Kan kanske ligga något i det hela..

Nu är det verkligen dags för mig att sova. När jag kom hem fanns ett litet meddelande till mig på köksbänken. Det kommer komma någon för att fixa våra sprintlers imorgon bitti kl 8:15 och de måste in i mitt rum för att kunna stänga av vattnet och fixade med lite annat. Så ingen sovmorgon för mig inte. Suck, jag som längtat efter att få sova utan att vakna till en väckarklocka. Men det får bli en annan dag helt enkelt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0