This is sick

Då var vi inne på den andra förkylningen sen jag kom hit. Med tanke på hur mycket pojkarna har varit sjuka så är det rätt fantastiskt att jag inte blivit smittad mer. Nässprayen, iprenen och migränen medicinen har redan kommit till användning. Tack mamma!

Idag har jag och pojkarna haft en playdate med Mathilde och hennes pojkar. Vi var ute nästan hela tiden, vilket gjorde att pojkarna blev riktigt trötta och sov middag jättebra! Det tackade man för en dag som idag då även jag hade lust att sova middag. Det blev dock prata med mamma på skype (som för den delen också är hemma och är förkyld) och ligga på soffan och titta på tv.


Mathilde och hennes pojkar!

Nu ligger jag i sängen, klar för läggdags. Klockan är bara 21, men jag är så trött att jag knappt inte orkar hålla ögonen öppna. Blir kolla på lite "The big bang theory" och antagligen somna med tv:n på. Imorgon är sista långa dagen på veckan, sen är det bara torsdag kvar och ledigt på fredag. Det ser vi fram emot!


Kommentarer
Mathilde

It's me it's me it's me !!!! and my 4 lovely boys that I love so much !! ^^

2012-04-15 @ 21:15:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0