Ett onödigt inlägg som inte fick något bra namn

Jag tycker rätt synd om mig själv när jag är sjuk. Men hur kan man tycka att livet är underbart när hela kroppen värker, man kan knappt andas och hostar så det känns som att lungorna ska spricka! Ska alldels strax sova så jag blir inte långvarig med mitt gnäll. Ville mest skriva av mig lite.

Har under kvällen suttit och tittat på klipp på youtube. Det började med att jag kollade in facebook och hade en kompis som lagt ut ett klipp med den här Umeå killen. Det är säkert en kille som man borde veta om vem det är om jag äger en blogg, men jag är ledsen, I didn't! Han var i alla fall väldigt underhållande så jag ville dela med mig av ett klipp..



Efter att ha kollat på ett antal klipp med honom inser jag att han påminner om min kära bror. Världens vildaste fantasi som kommer ut väldigt impulsivt!

Sådär, då är det dags för mig att sova. Skulle varit ledig imorgon men lyckades ju då dra på mig tvätten och handling. Jag vet inte hur jag gör det, men jag lyckas då alltid. Tror jag har blivit snäll sen jag kom hit. Jag vet, inte alls likt mig. Men det går nog över när förkylningen går ur kroppen. Så lugn bara lugn där hemma!

Natti natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0