Start spreading the news

Jag har några små nyheter om vad som händer här borta. Tänkte jag lite snabbt skulle dela med mig av dem.

I tisdags kväll fick min värdpappas tvillingsyster en liten dotter, så mina gullepluttar har fått en liten kusin. Kanske inte något jättestort för er att höra, men det är i alla fall en stor nyhet här borta. Så ni får helt enkelt bara lyssna och strunta i att notera om det inte är av intresse så att säga. Teds syster var den första tjejen på deras sida av släkten så att hon nu fick en dotter gjorde det hela ännu större. Så stort grattis till dem! ♥

Sen till något riktigt roligt, och ganska häftigt om ni frågar mig. Igår bokade jag en biljett till Manhattan Boat Cruise, vilket är ett stort party på Hudson river nu på lördag. Efter lite krångel med betalning (note: mamma vi måste ta en koll på varför jag inte kan betala med mitt kort på nätet!) och ytterligare lite krångel med att få biljetten till min mail, så är allt fixat nu. Det är vad jag hoppas med andra ord. Mailade med en kvinna nu på kvällen om det och hon sa att hon skulle fixa det, så nu håller vi tummarna. För att återgå till ämnet så kommer det i alla fall bli riktigt roligt! Can't wait!

För att öka på nyhetsaftonen lite så har jag även planer på att åka på ännu en party båt den 19 maj med några andra au pairer och även en weekend, just nu utan destination, första helgen i juni. Så med andra ord mycket roligheter på gång här borta! Inte heller lång tid kvar innan jag åker hem på besök till Sverige! Längtar! ♥

Har fortfarande inte riktigt fixat alla bilder från förra helgens besök i New York City och Central Park, men de är på gång. Tänkte jag skulle ge er ett smakprov!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0