Wish me luck!

Idag har jag gått igenom mitt första träningspass sen jag kom hit till staterna (om man inte räknar att springa efter två små barn som träning). Har på senaste tiden inte varit helt nöjd med hur min kära kropp ser ut, så nu ska det bli ändring på det hela. Maten här hjälper ju inte direkt till när det gäller att bli hälsosam! Men ska verkligen försöka mig på det här nu. Det kan ju inte bli värre än såhär, hoppas jag! Tänker då inte gå över på någon amerikansk diet!!

Jag hittade för några veckor sen ett träningsprogram på nätet som jag helt klart hinner med att göra för mig själv nere i källaren, antingen när barnen sover middag (om de nu har lust att sova samtidigt) eller när jag slutat jobba för kvällen. Allt jag behöver är två hantlar och motivation. Hantlarna check, motivation.... Jag jobbar på det hela.



Kommentarer
Jennifer

Sen när träningsvärken infaller så får du vissa pojkarna dina snygga stretchingsövningar á la pride ;-)

2012-04-11 @ 11:50:38
Anna

Jennifer: Tro mig, det var en träningsvärk som liknande pride, haha. Killar fick dock inte njuta av mina fina strechingsövningar så som du fick ;) You're the one and only honey ;) <3

2012-04-12 @ 02:21:34
URL: http://annapalmqvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0