Det ser kanske ljust ut

Har haft en sådan där skönt lugn dag idag. Kom upp vid 10 tiden och skulle inte iväg förrän 13. Ingen stress med att göra sig i ordning eller något. Helt underbart att ha det så ibland. Händer ju inte allt för ofta..

Var iväg och åt lunch med en kompis och sen plockade vi upp ännu en tjej på vägen och jag körde de till Newark Pennstation (kan snart köra dit med ögonbindel). Där de skulle ta tåget vidare till flygplatsen för att bege dig till Kalifornien. Som jag sa tidigare, inte alls avundsjuk! Inte ett dugg.

Väl hemma igen satte jag igång och städa mitt rum. Var inte speciellt stökigt om ni frågar mig, men nu är det ju inte jag som bestämmer det här. Så nu är det så nära kliniskt rent man kan komma och jag är rätt nöjd med mig själv. Kommer aldrig kunna bli städerska, det är en sak som är säker!

Har under kvällen också börjat kolla över min framtid. Har ju "bara" 5 månader kvar här borta, sen börjar jag om från ruta ett igen. Dags att börja fundera på vad man egentligen vill. Har blivit stressad varje gång jag tänkt tanken förut, men ju mer jag börjar kolla nu ju mer självklart börjar allt bli. Jag kommer behöva jobba arslet av mig på ren svenska, men det kan vara värt det! Vi får se hur det blir helt enkelt. Allt känns i alla fall lite lättare nu!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0