Don't push it!

Vaknade i morse och hade ont i halsen. Var länge sen jag var sjuk nu så då är det väl dags igen. Liten försmak på vad som kommer komma till hösten när båda barnen ska börja skolan. Stora går ju redan i skolan, men de ska nu byta till en skola, som min värdmamma så fint säger, "där inga barn springer runt i korridorerna". En lite mer strikt skola med andra ord.
 
Tog den lilla till doktorn idag då han haft feber till och från i en vecka. Detta måste ju bara undersökas varför. Jag personligen kände att det antagligen har med att han håller på och få tänder och göra, men tydligen tror de att han haft något slags virus i halsen. Det var i alla fall på väg bort nu så ingenting att göra åt saken. Tror vi hittat vart det tog vägen i alla fall....
 
Hittade ett citat på nätet idag som under dagen kändes som taget ur mitt liv! Har varit en rätt lång och jobbig dag just för att jag inte mått så bra. På något vis kändes det som att barnen kände det på sig också och tänkte att nu är det bäst att ta vara på tiden att vara olydig!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0