Smile and you'll feel better

Nu är jag lite mer på benen igen! Igår blev en dag i sängen i stort sätt. Jag jobbade i fyra timmar på morgonen, tog barnen till doktorn och åkte och handla, sen fick jag gå ner och lägga mig. Det var verkligen behövligt. Var nästan så att jag var den som var mest i behov av att träffa på en doktor igår. Men efter en dags vila så känner jag mig bättre! Fortfarande rejält förkyld och hostar som aldrig förr. Men så länge humöret är uppe så går det bra!
 
Vi har lite sjukstuga här överhuvudtaget! Båda barnen har feber och är allmänt gnälliga. Har haft en förmiddag med film och en eftermiddag med lång sovstund. Väldigt uppskattat måste jag säga. Imorgon blir förhoppningsvis inte så jobbig heller då det är torsdag och min värdmamma jobbar hemifrån. Vi håller tummarna för lite jobb och mycket vila!
 
Nu blir det min dagliga kvällsrutin, kan ni gissa? Ja precis, dusch och sen sängen. Det borde ni ha lärt er vid det här laget!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0