Plus i kanten

Tack för alla tipsen till mitt lilla randiga problem! Hade sen innan testat med windex på bordet utan något större resultat men tänkte att jag ger det väl ett nytt försök då om alla nu verkade tycka att det funkar. Hittade i gömmorna något som kallade sig windex plus. Kan säga att vad än det där pluset innehöll så gjorde det susen! Bordet är rent och jag är nöjd!

Har inte hänt så mycket roligt idag att berätta om. Båda pojkarna har feber som kommer och går, så vi har mest soffläge här hemma just nu. Vilket jag inte alls klagar över. Skönt att ha det också ibland.

Nu är det sen länge dags för mig att hoppa i duschen för att sen sova. Det är ju en ny dag imorgon som de brukar säga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0