Prosit!

Att duscha eller inte duscha, det är den stora frågan just nu. Min förkylning jag dragit på mig har utvecklats till något utan dess like. Det som började i halsen har nu vandrat upp och fastnat i näsa och huvud. Som den hypokondriker jag är har jag nu försökt intala mig själv att jag antagligen inte behöver hjärnkirurgi, även fast det känns som att mitt huvud kommer sprängas vilken minut som helst. Antagligen behöver jag ingenting mer än lite ipren, mat, vätska och vila. Men man kan ju få tycka lite synd om sig själv i alla fall..
 
 
Blir nog till att skippa den där duschen och sova istället. Tror det är den bästa idén jag haft idag faktiskt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0