Washington DC

Förra helgen tog sig jag och Anni iväg till Washington DC för att se ytterligare en sida av USA. En mycket fin stad, men ingenting kan mätas med New York. Det finns dock väldigt mycket att göra i Washington, vilket gör att jag gärna åker tillbaka. Så kan man inget än fascineras av alla vackra byggnader!
 



Washington Capital

Washington Monument

Thomas Jefferson Memorial


Lincoln Memorial

The White House

Ja det här var några av alla saker som man borde sett när man varit i Washington DC som vi såg! Vi gick runt hela stan och såg i stort sätt allt som gick att se. Vi gick dessvärre inte in i så många museum som vi hade velat. Tiden fanns helt enkelt inte. Men jag kommer som sagt återvända, det är en sak som är säker! Även fast New York är min favorit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0