Happy Birthday mum!

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är mammas födelsedag! HURRA HURRA HURRA!

Ja idag är det ingen tråktisdag inte, utan min älskade mammas födelsedag! :D Super grattis mamma och skönt att höra att du har haft en jättebra dag!



Själv har man haft en vanlig jobbdag med playdate. Väl där fick jag migrän, inte bra tajming alls och det såg inte ut att bli bättre. Så väl hemma igen gick jag och la mig och sov middag i nästan två timmar. När jag väl kom upp igen visade det sig att det äldsta inte hade sovit alls och den lilla hade bara sovit i lite mer än en timme. Ni kan nog själva inse hur den eftermiddagen blev. Två trötta småttingar. Min värdmamma kom dock hem tidigt idag då hon hade jobbat här i området och det gjorde att middagen gick lite lättare i alla fall.

Imorgon blir det veckans besök hos doktorn. Men denna gång har jag faktiskt full förståelse för det. Den lilla har blöjeksem som verkligen inte ser bra ut och han har väldigt ont. Den medicin han tar för sin öroninflamation gör att hans mage inte fungera som den ska och de varnade för att han skulle kunna få eksem av det. Han har dessutom väldigt lätt för att få det, men det här var det värsta min värdmamma sett. Allt det värsta händer med honom just nu när jag precis kommit. Det enda positiva är väl att det bara kan bli bättre från och med nu!

Sitter just nu och kollar på ett mycket fascinerande program, Dance Mom's. Det handlar om ett gäng tjejer som är med i en dansgrupp och deras mammor. De har en danslärare som är så otroligt hemsk! Hela programmet är egentligen helt hemskt, men man kan inte sluta titta ändå. Tjejerna är så otroligt duktiga, riktiga talanger allihoppa!



Ska kolla klart på det här avsnittet, sen fortsätter rutinerna. Dusch och sen sängen!


Såg precis reklamen för "Dance Mom's". Orden "The show you have to see to belive" säger nog allt! ;)



Kommentarer
/Mamsen

Tack Anna!!... har haft en mycket bra födelsedag!!

Ha det o TakeCare <3

2012-02-01 @ 08:54:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0