Still in my heart ♥

Jag har haft en lång dag och är väldigt trött just nu. Men vill ändå skriva ett inlägg för att hedra min pappa som lämnade oss denna dag för åtta år sen. Det känns fortfarande som igår!






Till en ängel - Sonja Aldén

Som en lugn och stilla bris
Tröstande och varm
Som en moders hand på öppna sår
Som en kärlek utan pris
En tanke utan harm
Vill du följa mig vart än jag går

Är du här hos mig nu...

Jag lever,
och du lever inom mig
Jag ser dig när jag blundar
Jag ber dig ,
Vill du vaka över mig
Och välsigna varje steg jag tar

Jag kan se att det som var
Leder till nått mer
Jag kan känna hur min rädsla flyr
Det är du som ger mig svar
Och gråter när jag ler
Vill du stanna här tills dagen gryr

Kan du höra mig nu...

Jag lever,
och du lever inom mig
Jag ser dig när jag blundar
Jag ber dig ,
Vill du vaka över mig
Och välsigna varje steg jag tar

Pappa, jag saknar dig och du kommer alltid finnas i mitt hjärta!
Jag hoppas du sitter någonstans och tittar ner på mig!
Jag gör allt för att göra dig stolt!
Jag älskar dig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0