The party's here!

Idag har vi haft hej då fest för Amy. Hon åker inte förrän om tre veckor, men det här var den enda helgen som alla var samlade på. Hennes bästa kompis Elodie kom hit med sina fyra barn så vi hade fullt hus!


Ted (värdpappan) dekorerade källaren och Melissa (värdmamman) gick ner och gjorde om allt, haha. Nästan allt i alla fall, men såhär blev i alla fall resultatet!

Eftersom pojkarna fortfarande är sjuka här hemma så blev det ett snabbt party. Men så klart hann vi ju äta lite tårta. Självklart var det en choklad tårta!!


"We love you Amy" är vad det ska stå på tårtan. Blev dock ganska otydligt. Tanken som räknas! :)


Alla älskar tårta!

Måste bara visa er en helt underbar bild på Amy och vår minsting Eddie. Han är en riktig pussgurka och idag lyckades jag fånga det på bild. Han brukar dock kunna pussas finare än såhär, men de är så söta ändå!


Han ska alltid pussa på munnen, men brukar faktiskt inte sticka ut tungan så som han gjorde den här gången, haha.

Amy fick en av två presenter idag. Den andra presenten är på gång, men tar lite tid på sig. Tänker inte berätta vad det är i fall att hon läser det här, så jag berättar bara vad det var hon fick idag. Det var två berlocker till hennes armband som hon har, ett E för Eddie och ett D för Dylan, med orden "så att du alltid har en del av dem med dig".


Amy öppnar paket!

Lyckades få en fin gruppbild på dem alla också. Det är inte helt lätt att få med tre st 1½ åringar, en 2½ åring, två 4 åringar, en hund och fyra vuxna på samma bild vill jag säga, men jag lyckades! Stackars Eddie har fortfarande blöjeksem och springer runt med rumpan bar, haha. Men ni behöver inte oroa er för någon större nakenchock här inte. Det är det vi har melodifestivalen till (som jag för den delen missade idag!)


Från vänster: Ted, Clarence (hund), Amy, Eddie, Noa, Bredy, Elodie, Austin, Lucas, Melissa och Dylan! (förlåt om jag stavat fel någonstans!)

Efter festen, då alla barnen var redo för att sova middag, åkte jag, Amy och Elodie för att shoppa lite. Elodie skulle köpa en födelsedagspresent till sin syster och lämna tillbaka några grejer. Vi gjorde inte så mycket mer än det, men det gör mig inget. Känner inte riktigt för att shoppa än. Känns dessutom elakt att dra med de andra tjejerna för att shoppa kläder när de redan har problem att försöka få med sig allt hem!

Nu på kvällen har jag varit med Ted och Melissa. Vi har försökt hjälpa en av de svenska tjejerna med hur hon ska kunna ta sig till mig och hälsa på. Visade sig vara mer komplicerat än vad vi trodde, men vi tror att vi har löst det hela nu. Efter det satt vi och pratade om när min familj kommer hit och hälsar på. Det ska bli så himla roligt! Kan knappt vänta tills alla får träffa varandra och så klart för mig att få träffa min familj igen. Lite mindre än två månader kvar... Känns ändå ganska nära med tanke på hur snabbt den första månaden gått. 

Nu är det dags för mig att nanna kudden. Ska inte göra något speciellt alls imorgon, mer än att börja plugga till det amerikanska körkortet jag ska ta, helst innan februari är slut. Alla säger att det kommer gå bra, så jag hoppas att det är så lätt som de alla får det att verka. Var länge sen man pluggade nu så bäst att börja i tid så man får in de gamla takterna igen. Det är ju på engelska nu också, så inte lika lätt som på den gamla goda tiden så att säga, haha. 

Nej sängen var det ja.

God natt! <3  



Kommentarer
Mamsen

Hej Anna, kollade lite på flyg från Newark i juni. Gå in på wwww.sas.se enklare om du tittar själv, många alternativ på datum och avgångstider..<3<3<3

2012-02-05 @ 14:08:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0