What's going on...

Så har ännu en dag passerat. Jag är fortfarande väldigt trött, även fast jag sovit bra i natt. Tror alla intryck fortfarande påverkar en. Tänkte jag skulle göra en snabb summering av vad som hänt sen jag uppdaterade om mina äventyr i lördags.

I söndags var det dags för Super Bowl, New York Gigents mot New England Patriots. Värdfamiljen skulle åkt till några släktingar och kollat på det tillsammans, men eftersom pojkarna var sjuka så satt vi hemma istället. New York vann och dagen var gjord!



I måndags hade jag barnen själv och eftersom barnen fick en liten ny kusin under denna dag kom föräldrarna hem sent och jag fick lägga barnen för natten. Allt gick jättebra, vilket kändes skönt med tanke på att Amy åker iväg på tisdag! Hon kommer dock tillbaka efter 10 dagar och stannar i en vecka. Sen åker hon hem för gott. Är rätt sorgligt för mig även fast jag bara känt henne i en månad!

Igår hände det ingenting speciellt. Vi åkte till djuraffären med barnen och tittade på alla djur. Dylan fick syn på två små pytonormar och berättade för personalen att hans mamma ville ha en sådan. Det var en överraskning för oss alla, särskilt för min värdmamma som inte har en aning om varför han trodde det, haha.

Så har vi kommit i kapp med uppdateringen och har kommit till dagen idag. Vi har haft en händelserik förmiddag. Först åkte vi till biblioteket, mest för att jag ska kunna hitta dit när jag blir själv här, men barnen fick även välja lite böcker som vi skulle låna. Efter det åkte vi och handlade i ännu en ny mataffär. Har hittat så mkt nya affärer häromkring nu, det är helt otroligt hur många man kan ha. Efter inhandlingen av mat blev det en snabb sväng förbi bensinmacken för att få lite bensin (kändes ganska logiskt!). Gillar fortfarande att man inte behöver gå ur bilen för att tanka! LOVE IT! Vårat sista stopp för dagen var postkontoret där vi postade 17 Alla-hjärtans-dags kort! Har nog aldrig postat så många brev samtidigt någonsin! Har dock en känsla av att jag kommer slå det där rekordet fler gånger under årets gång. Stor släkt är vad som får mig att misstänka det hela.

Imorgon är Melissa ledig och jag har fått extra lång sovmorgon. Vet inte riktigt vad jag gör för att förtjäna det. Börjar inte förrän kl 11:30 imorgon! Dylan ska in till New York för ett läkarbesök, en check up efter en operation han hade när han var liten. Så jag ska ha bara den lilla hemma själv. Ska bli riktigt mysigt, även fast han har börjat bitas och slåss på senaste tiden. Tror han är frustrerad över något, men kan inte riktigt säga vad. Vi får se om jag kommer på något snart. Tills dess är det bara att vänja sig.

Även fast jag inte behöver gå upp speciellt tidigt imorgon ska jag ta och sova nu. Det är faktiskt första gången på länge som jag uppskattar att gå och lägga mig! Bäst att lyda kroppen och hoppas på att denna nya vana är här för att stanna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0