2 veckor i New Jersey

Idag har jag varit hos min värdfamilj i två veckor och saker och ting börjar så smått falla på plats. Känns rätt skönt att man inte bara står som ett frågetecken nu utan faktiskt lyckats göra någonting vettigt om dagarna.

Jag hade sovmorgon idag och började inte förrän kl 8:30. Ändå kände jag mig inte riktigt utvilad när jag äntligen lyckades dra mig upp ur sängen kl 8:10! Men jobbet väntade ändå.

Dagen har gått bra och jag känner som sagt att jag börjar göra lite nytta i alla fall. Även fast jag inte riktigt har hittat min plats här så tycker de att jag gör ett bra jobb och det är ju egentligen bara det som betyder något just nu. Så länge de är nöjda får jag vara nöjd!

Imorgon är jag ledig och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Min värdmamma tycker jag ska åka iväg och fixa mitt Social security number, men jag känner mig inte helt trygg i att åka dit själv. Får se om det är något som kommer komma upp under morgondagen eller om jag bara biter i det sura äpplet och kör. Annars tänkte jag kanske ta mig till något av alla shoppning center och kolla runt lite bara för att komma ut ett tag. Kanske inte så kul att gå där själv, men det är antingen det eller sitta inne i huset antingen i källaren själv eller med alla andra där uppe. Det känns inte så lockande när man har ledigt faktiskt.

Nu väntar sängen. Jag är verkligen helt slut och det ska bli riktigt skönt att äntligen få sova. Har längtat efter det hela dagen. Eller ja, efter att få se Copycat singers som Shirey var med i ikväll! Riktigt kul att se, som jag längtat efter det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0