Check!

Då kan vi bocka av ännu en grej på listan, förkylning! Jag visste ju att det skulle komma, men ändå blir man förvånad. Så min helg kommer bli super lugn. Ska försöka sova mycket och dricka mycket vatten och hålla tummarna för att det här är över till på måndag.

Har inte hänt något spännande alls idag. Jag har spenderat mycket tid i sängen, efter att fått order av min värdmamma. Mådde inte så dåligt då eftersom jag hade tagit en ipren, men nu när iprenen gått ur kroppen känns det ungefär som hela världens ska gå under. Inte riktigt, men nästan. Så nu blir det en till ipren och lite sömn!





Kommentarer
Mamsen

Ta det lugnt över helgen så har det säkert gett sig till måndag.C-vitamin är alltid bra... Ha det! TC<3

2012-01-21 @ 10:51:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0