Happy Birthday!

Som de flesta redan vet som läser här så har det idag varit min födelsedag! Fyller hela 21 år och det känns helt sjukt! Har inte vant mig vid tanken än, haha. När jag gick upp i morse, trött som bara den, utan smink och allt (skulle ju jobba, då behöver man inte vara snygg) sitter Amy vid köksbordet. När hon får syn på mig säger hon "Grattis på födelsedagen, du ser gammal ut!" hahahaha. Man kan inte annat än tycka om henne! <3

Efter en stund kom en av pojkarna ner för trappen med ballonger och ett litet kort till mig. Min värdmamma gjorde dock klart för mig att detta inte var det enda jag skulle få! Det fanns mer men det skulle jag få när de kom hem från jobbet. De är så söta!


Dylan med ballongerna!


Kortet från Dylan och Eddie!

Jobbdagen satte igång och jag och Amy åt frukost med pojkarna som vilken dag som helst. När pojkarna var klädda och färdiga för dagen åkte vi till Elodie för att ha en playdate. Allt gick väldigt bra, vilket gladde mig eftersom jag var så otroligt trött idag också så jag hade inte haft tålamod för något annat. Resten av dagen rullade sen på med bad, vila, kvällsmat och lek.

Sen kom ju det som pojkarna längtat så efter, själva firandet. Melissa kom hem med cupcakes som de satte ljus i som jag sen skulle blåsa ut. Amy var dock lite besviken på att det inte var 21 st. Hon älskar cupcakes, haha. Och allt annat med choklad på ska tilläggas! Jag har sagt det många gånger, men jag säger det igen, HAR DEN BÄSTA FAMILJEN!

Här kommer lite bilder från vårat lilla kalas!

  
 
  

Som Melissa lovat så kom det mer presenter. I den lilla påsen som syns på en av bilderna ovanför fanns det två presenter plus ytterligare ett födeledagskort.


"Dear Anna! Happy 21st Birthday!! We hope you have an amazing year! Love Melissa, Teddy, Dylan & Eddie"


Alla presenter! En nalle med ballonger, ett jättefin halsband och ett presentkort för manikyr och pedikyr!

Som ni kanske redan läst mellan raderna så har jag haft en super bra födelsedag! Tack alla som varit med och grattat mig! Då menar jag inte bara familjen utan även alla ni som skrivit både här och på fb och grattat mig! TACK! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0