Host, nys och fräs

Hade hoppats på att vakna och må lite bättre idag, men sådan tur visade det sig att jag inte skulle få ha! Vaknade kl 9 av att jag inte kunde andas. Inte det trevligaste sättet att vakna på måste jag säga. Somnade till slut om och vaknade kl halv 12 istället.

Har inte gjort något vettigt alls idag, vilket är väldigt skönt när man mår som man gör. De största ansträngningarna jag har gjort är att duscha, ätit lunch och kollat på en film med Amy och Elodie. Klockan är ju bara 17 här är så länge, så dagen är ju inte slut på långa vägar. Men jag lär inte göra några större grejer resten av dagen heller. Måste bli bättre tills på måndag!

Tänkte jag kanske ska gå upp och ta kort utanför fönstret innan det blir allt för mörkt ute. Vi har nämligen fått snö i natt. Det roliga är att de var så himla glada för den här snön och pratade igår om hur mycket det var som skulle komma, tills de hade frågat mig hur mycket snö vi vanligtvis får hemma i Sverige. Helt plötsligt ändrade de sig och nu är det här inte så mycket snö längre, haha. Jag tycker ändå det är ganska mycket! Vet inte riktigt vad de tycker egentligen nu eftersom de verkar tro att jag tycker det här är som en fis i rymden ungefär. Jag lär nog få reda på det så småning om. Får se om jag orkar gå upp och ta de där korten eller inte idag. Kan ju hända att snön är borta imorgon så kanske bäst att ta sig upp och ta de där korten. Men ni lär ju märka!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0