I'm so excited and I just can't hide it

Fick mail från min värdmamma idag. Nu känns det verkligen nära! De skulle fixa i ordning mitt rum i helgen. Man blir allt nyfiken på vad de tänker göra. Jag nöjer mig ju med en säng, så hoppas verkligen de inte vänder ut och in på sig själva för att fixa något super ambitiöst! Känns som det finns risk för det dock! De vill bara så väl hela tiden! Blir så himla glad varje gång hon skickar mail för hon är alltid lika glad och positiv. Alltid so exicted, haha. Ska bli så himla roligt att lära känna dem allihoppa!

Nu ska jag försöka sova så jag kan fortsätta med alla förberedelser imorgon! Inte många dagar kvar nu till måndag! <3



Kommentarer
Christher

Blir säkert amerikanskt=stort och maffigt!

Passa på och njut nu de sista dagarna i Sverige!

2012-01-04 @ 02:07:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0