Jag är godkänd!

Så var det dags för en dagens uppdatering. Söndag och fortfarande förkyld! Inte för att jag trodde det skulle försvinna med vinden, men man kan ju alltid få drömma. Är dock bättre idag än vad jag var igår!

Vid ungefär kl 13 kom min värdmamma ner till mitt rum och kollade till hur jag mådde. De är så söta! Vi bestämde oss för att jag skulle försöka mig på lite bilkörning idag ihop med min värdpappa. Det gick jättebra, även han godkände mig! Känns riktigt bra.

Nu på kvällen så har jag fått smaka french toast, en riktigt liten sötsak måste jag säga. Vet inte exakt hur man gör det, men det är i alla fall en smet som man doppar bröd i som man sen steker. Detta äter man sedan med sirap. Ni förstår söthets graden på det hela!

Nu ligger de små kottarna och sover gott, förhoppningsvis. Det är det som är planen i alla fall. Ska så fort jag skrivit klart gå upp och umgås lite med mina värdföräldrar. Man får ta den tid som finns med dem eftersom de jobbar så pass mycket!

Imorgon är det måndag och då är det dags för mig att ta överhanden. Vi får väl se hur det går. Som tur är så finns ju Amy där och hjälper mig om det skulle gå åt pipsvängen, men jag borde ha lärt mig någonting på en vecka känns det som! Men det återstår att se imorgon!


Kommentarer
Erica

French toast är väll usa:s motsvarighet till fattiga riddare?

Bröd som doppas i nått som är typ som pannkakssmet, eller? :)

2012-01-27 @ 16:43:43
Anna

Erica: Det är mycket riktigt! :)

2012-01-28 @ 01:50:06
URL: http://annapalmqvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0