Organiserat kaos

Just nu ligger det kläder överallt! Packningen är i full gång och jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas få med mig allt jag vill ha med.. Helst av allt skulle jag vilja skeppa över mina två byråer så jag ska slippa tänka på vilka kläder jag ska ta med. Men det funkar ju tyvärr inte så. Beslutsångesten är hög och när man börjar tänka efter att det faktiskt ska få plats annat i resväskan än kläder känns det ju inte direkt bättre.

Dagarna kvar i Sverige går nu att räkna på bara en hand. Vid den här tiden på måndag landar jag på amerikansk mark och mitt äventyr börjar på riktigt. Ofattbart, men underbart!



Kommentarer
Matilda

Fin bloggen är! vi får läsa varandras under året tycker jag! använder du dig av bloglovin? :)

2012-01-04 @ 18:19:41
URL: http://mati.blogg.se/
Anna Eklöf

Jag kommer följa din blogg Anna!

2012-01-06 @ 15:43:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0