The first day

Idag har varit den första hela dagen jag varit med familjen. Har haft en toppen dag!

Jag började med att gå upp redan kl halv 7, kunde verkligen inte sova längre då! Så jag gick upp och duschade och tog god tid på mig att göra mig i ordning för dagen. Vid klockan 8 gick jag upp till de andra för att äta frukost. Dylan, den äldsta av barnen, ville att jag skulle följa med och lämna honom på dagis idag. Så det klart jag skulle följa med på det! Det visade sig vara väldigt intressant. På det här dagiset behöver man inte gå ur bilen för att lämna barnet, de kommer och hämtar barnen i bilen. Mycket praktiskt tycker både mamma och jag som diskuterade detta under vårat skype samtal idag!

När vi kom tillbaka efter att ha lämnat Dylan på dagis kom min representant från organisationen och hälsade på. Hon hade så mycket att prata om och jag kommer knappt ihåg hälften. Hon pratade väldigt mycket och väldigt snabbt så jag hann liksom inte riktigt översätta i mitt huvud. Men min värdmamma lovade att vi skulle gå igenom allt en annan dag när jag kommit in i allt lite mer.

Nu på kvällen tog familjen med mig till en resturang här i närheten och åt mat (så klart) och de välkomnade mig in i familjen. Allt känns verkligen jättebra, kunde inte fått en bättre familj! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0