The first work day

Har haft min första jobbdag idag. Allt har gått jättebra, men jag är så glad att jag har Amy just nu. Jag hade aldrig någonsin kunnat jobbat helt själv idag. Det hade varit en sak om jag bara skulle varit hemma med barnen, det hade funkat, men åka och handla som vi gjorde idag hade aldrig gått. Jag hittar ingenstans och dessutom hitta allt de ville ha utan att riktigt veta vilka märken de köper och allt. Det hade tagit mig mer än en timme att handla kan jag ju lugnt säga. Särskilt med de två små kottarna. 

Ska bli riktigt intressant och se hur morgondagen blir. Jag fyller nämligen 21 imorgon, den magiska åldern här i USA. Jag råkade av misstag se att de faktiskt har köpt grejer till mig. Jag skulle städa undan efter pojkarna och inne i deras lekrum stod det påsar med grejer och ballonger. Måste dock säga att var bland de sämsta gömställena faktiskt. Tog ingen närmare titt utan bara insåg att de hade köpt något och sen lämnade rummet. Som sagt, kan inte ha hittat en bättre familj. De är helt underbara! <3 

Ska vänta på att Amy har duschat klart, sen är det min tur att go nuts där inne. Inser att jag inte kommer orka duscha imorgon bitti och mina ögonlock är så tunga så tunga. Har inte sovit bra alls i natt så jag hoppas på att sova riktigt gott inatt. Hoppas bara inte födelsedags nerverna kickar in ;) haha 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0