Update!

Jag har fått frågan om att berätta lite mer om vart jag bor här i USA och lite om familjen och sånt. Så jag tänkte göra en snabb summering för er som inte hört mig tjata det här om och om igen i månader!

Jag bor just nu i Warren, New Jersey, hos en familj med två pojkar. Dylan som är 2 år och Edward (även kallad Eddie) som är 1 år. Mamma heter Melissa och pappa Ted! De har under de senaste 1 ½ året haft en au pair vid namn Amy, som fortfarande är här och hjälper mig komma in i allt, vilket är guld värt!

Hoppas det var den informationen ni var ute efter, annars är det bara att hojta till! Vill att alla som vill ska kunna hänga med i vad det är jag skriver om! :)


Kommentarer
Emelie

Heeej Anna! Du får ta och lägga ut lite bilder på huset du ska bo i :)

2012-01-19 @ 23:06:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0