Home sweet home

Nu har jag äntligen kommit fram till dit jag faktiskt kommer bo i ett år! Blev hämtad på hotellet av min värdmamma Melissa. Hon är så himla gullig, hon hade köpt blommor till mig!! Efter en liten omväg kom vi hem till huset där Amy, den au pair familjen har just nu, väntade. Barnen sov middag, men det tog inte lång tid innan den minsta vaknade. Pratade en snabbis med mamma på skype, första gången sen jag kom till USA (om man inte räknar med det snabba samtalet på flygplatsen när vi hade landat) och när jag kom upp till de andra hade den andra lilla sötnosen också vaknat.


De två sötnosarna som jag ska ta hand om det närmaste året!

Just nu är jag så trött så jag knappt orkar hålla ögonen öppna! Ska ta en dusch och sen sova. För er som väntar på bilder från New York, de är på gång! Men ikväll har jag verkligen inte tålamodet för det. Men ni kan få ett litet smakprov! 



Nu väntar duschen! :)  


Kommentarer
Mamsen

Har nu fixat och lagt upp bilderna du pratade om igårpå Skype... Ligger på bloggen..en salig blandning men men...

Mamsen <3

2012-01-13 @ 10:33:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0