The first au pair meeting

Har haft ytterligare en jättebra dag! Och vet ni vad, idag kommer det lite bilder. Dock inte New York bilderna, men bilder från idag. De har jag hunnit fixa lite snabbt, bara för er skull! Känn er hedrade, haha! <3

Börjar äntligen komma in i de amerikanska tiderna så jag har sovit jättebra idag och inte vaknat sådär super tidigt som jag gjort de senaste dagarna. Idag kom min värdmammas föräldrar över, så jag träffade de lite snabbt på förmiddagen innan jag, Amy och Elodie (se nu kommer jag äntligen ihåg hennes namn!) tog bilen till västra New York. Jag säger bara en sak, jag är sååååå glad att jag inte körde! De fick tag på sina påsar/väskor som de ville ha väldigt fort så vi åkte till ett ställe där jag kunde ta bra kort på utsikten över Manhattan.


Kanske blir en ny header, eller vad säger ni?

Efter den snabba shoppingen och fotograferandet åkte vi till Wendy's och åt en varsin hamburgare innan det var dags för oss att åka till bowlingen med de andra au pairerna. Träffade Sabine från Tyskland igen, hon som jag delade rum med. Även Laura från Colombia, som jag också delade rum med, var där! Var riktigt roligt att se de igen och höra att allt gått bra för de med.


Amy! hahahaha. Hon är verkligen stört skön!


Sabine och jag :)


Bilden Amy väntade på att få lääänge, haha. STRIKE!


Jag och Amy hade fight in i det sista, men till slut vann Amy!

Imorgon börjar min första jobbvecka. En speciell vecka, inte bara för att det är första veckan. Imorgon är alla lediga från skola och dagis för det är Martin Luther King Day här i USA. Har ingen aning om hur man firar det eller något, men vi lär ju märka. Melissa och Ted ska i alla fall jobba så det verkar inte vara någon större grej. Sen på tisdag fyller jag 21!! Min plan var att inte berätta detta för familjen alls förrän det redan var försent, men det sabbades på en gång då Melissa frågade redan i bilen på väg hem från hotellet i torsdags när min födelsedag var och då kunde jag ju inte ljuga! Så nu håller de på och funderar på hur de ska fira mig. Vi får väl se vad de hittar på :)

Hoppas ni blev lite glada över bilderna i alla fall! Nu är det verkligen läggdags för mig. Det blir en tidig morgon imorgon! Börjar jobba 06:40!


Kommentarer
JéNnÍéY Love

Vilken härlig blogg du har=)

2012-01-16 @ 12:30:37
URL: http://prinsessanjenniey.blogg.se/
Ellen

Heej, det är så roligt och följa din blogg!:)

Jag är så glad att får läsa att de tar väl hand om dig och att du trivs där så bra!

Väldigt fina bilder på dig och dina vänner:)

Jag tycker att den bilden skulle vara perfekt som den nya headern:)

Puss på dig! <3

2012-01-16 @ 23:24:05
URL: http://sannashirleysonja.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0