Sjukstugan

Dagen har varit lång och jag är helt slut! Som ni vet sen igår så har den äldsta öroninflamation, men som om inte det vore nog så vaknade den lilla med feber idag. Jag som var orolig över att ta hand om sjuka barn, eftersom jag aldrig gjort det förut, har nu fått dubbelt upp. Det blev ju inte mindre läskigt av att doktorn hade sagt till Amy att om han får för hög feber kan han börja krampa! Det var tydligen inte helt omöjligt. När hans feber sen inte ville gå ner trots medicin bestämde sig värdföräldrarna för att komma hem. Till slut gick i alla fall febern ner och förhoppningsvis vaknar han och mår bättre imorgon. Då är det jag och värdmamman Melissa som kör ihop. Amy ska få vara ledig, vilket hon verkligen förtjänar! Jag får sovmorgon och det är verkligen allt jag behöver!


Den här bilden är tagen igår på baksidan. Lyckades bara fånga det här rådjuret på bild, men vi hade tre st där ute. Det är tydligen vanligt, men jag är fortfarande rankad som turist så jag har tillåtelse att tycka det är skit coolt, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0