En skön fredag

Dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig. Blev varken shopping eller fixa mitt Social security number. Istället blev det en lång och skön sovmorgon, för att sen umgås med familjen. Hade helt glömt bort att min värdpappas mamma skulle komma idag, även fast det pratat om det sen jag kom hit. En mycket trevlig kvinna måste jag säga. Känns skönt att man kommer bra överens med båda värdföräldrarnas föräldrar.

Imorgon blir det jobba igen, men börjar inte förrän ungefär kl 14. Mina värdföräldrar ska iväg på fest och kommer inte hem förrän sent, så jag ska för första gången lägga barnen för natten. Kan bli spännande och se hur det kommer gå, men det märker vi! Kan bli en lång kväll...

Nu börjar klockan bli mycket, så nu väntar sängen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0