Washington Rock State Park

Idag har jag varit i staterna i tre veckor. Tiden bara rinner förbi och jag älskar att vara här. Klart man har lite hemlängtan ibland, men jag trivs riktigt bra här.

Dagen har gått riktigt fort och jag har haft det riktigt bra. Barnen har varit på bästa humör och då blir ju en annan på topp också. Hittade till den äldstas dagis för att både hämta och lämna honom. Allt gick jättebra. Lunchen gick rätt bra den med. Den lilla matvägrar fortfarande, men förhoppningsvis går det över snart.

Efter lunchen när barnen hade gått och lagt sig för att sova middag åkte jag iväg till ett jättefint ställe med världens utsikt för att ta lite kort. Amy var hemma med barnen så ni behöver inte oroa er över att jag är en dålig au pair, haha. Tänkte visa lite bilder för er. Har blivit lite dåligt med sånt den senaste tiden.


Parken som jag var i med den underbara utsikten!


Det ni ser är New York! Vädret var inte lika bra där borta tyvärr.


Älskar det faktum att man kan se den Amerikanska flaggan överallt!


Hur kan man inte älska det här?!

Eftermiddagen gick väldigt bra den med. Kvällsmat och sen ner i källaren för ett dansparty! Den äldsta frågade under middagen om vi kunde ha det ikväll med. De är så himla söta! Nu är föräldrarna hemma, barnen i sängen och jag ska vandra mot duschen, precis som alla andra kvällar.

Hoppas ni har det bra där hemma. Skicka gärna en kommentar om vad ni har för er där hemma! Ni läser ju om vad jag gör varje dag, vore kul och höra vad ni gör.

Kraaaaaaaaaaaaaam! <3


Kommentarer
Emma

ÄLSKAR bilden på utsikten över NY!

2012-01-31 @ 04:11:16
URL: http://emsaupair.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0