Fyrverkerier?

Nu ska jag göra mig ett försök att vara lite inne och hipp och ball, haha. Har för första gången laddat upp klipp på youtube för att kunna dela med mig här på bloggen. Filmar ganska mycket nu för tiden så tänkte att det kunde vara något kul att dela med sig av här.
 
Dagen idag har varit mycket spännande måste jag säga, haha. Nu är klockan i för sig över midnatt men det har varit USA:s national dag. Så vi tog oss in till New York. Meningen var att vi skulle se Katy Perry och fyrverkrierna. Det slutade dock med att vi bara såg fyrverkerierna då konserten antagligen blev inställd. Var så mycket krångel runt den där konserten så jag orkar inte ens gå in på hälften av det.
 
Men nu till det där med att vara så häftig, videoklipp.. När vi åkte med bilen från Newark på vägen hem så var det något som lös upp himlen hela tiden. Vi trodde till en början att det var fyrverkrier, men som ni snart kommer se så var det blixtar! Och inte var det bara en lite då och då. Det var verkligen igång som om någon hade världens fyrverkeri fest. Ta er en titt!
 
 
Det är helt otroligt hur många gånger man kan säga sjukt i samma video förresten....
 
Så säg mig, är min idé med att lägga upp videoklipp en rolig grej eller bara waste of time? Har mer klipp på när jag leker med barnen som kanske är lite roligare än att se blixtar dock, haha.
 
Nu blir det en dusch och sen sängen. Har varit otroligt varmt idag så en dusch vore skönt innan bäddar ner sig..


Kommentarer
Isa

Det går inte att se videon du måste göra så den blir öppen för alla

Svar: Tack för att du sa det! Ska försöka fixa det..
annapalmqvist.blogg.se

2012-07-05 @ 07:21:06
Mamsen

sjukt bra!!!!:-)

2012-07-05 @ 20:29:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0