Happy Birthday Dylan!

Idag fyllde min äldsta pojke Dylan tre år! Sötnosen börjar bli stor! Det blev inte så jätte mycket firande idag då vi hade det stora kalaset för några veckor sen (pirat kalaset som jag pratat om tidigare, kolla inlägget genom att klicka här). Han fick i alla fall min present idag som jag länge gått och funderat på och till slut bestämde mig för att köpa till honom.

Dylan öppnar paket!
 
Båda pojkarna är väldigt intresserade av att både leka doktor och zoo, så hur bra är inte mitt paket då med tanke på att jag köpte Lego med zoo djur som är hos veterinären. Ja, jag är ganska stolt över min present och Dylan överlycklig. Jag tror vi har morgondagen planerad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0