Hatar att göra er besvikna

Det är verkligen fullt upp just nu. Vi åker på semester på torsdag till måndag så just nu håller vi på för fullt för att fixa inför det. Mycket som man inte tänker på att man måste planera extra med när man har småbarn!

För att göra er ännu lite mer besvikna (så jag kan få er jätteglada senare) så blev det inget New York i helgen och därmed inte de bilderna som jag lovade att jag skulle bjuda på. Vet inte om jag vill avslöja vart vi skulle, för det kan hända att vi åker dit senare i sommar istället. Hur som helst så lär ju inte New York försvinna så kommer kunna göra det igen!

Har haft playdate med Anni och hennes lilltjej Maddie idag. Vi var i deras pool hela förmiddagen och jag hade med mig kameran och tog kort. Men, ännu en besvikelse! Jag glömde kameran hemma hos Anni. Så bilder får komma en annan dag!

Nu är det full rulle här snart igen då barnen börjar komma till liv igen efter sovstunden. Så hej svejs så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0