Ny medlem!

Har idag blivit med ny kamera. Ja bara en liten digitalkamera, bli inte allt för förvånade! Har länge tänkt köpa en då jag inte orkar släpa runt min stora kamera överallt. Så köpte mig en liten som kan följa med vart jag än går. Ni vet vad det betyder, mer bilder för er!

 
Imorgon åker jag och Anni in till New York och då ska kameran få visa vad den går för, för första gången. Då får vi se om säljaren faktiskt intalade mig till en bra affär eller bara tjänade 10 dollar på mitt köp. Vi ska nämligen leta rätt på en rätt speciell plats imorgon. Förhoppningsvis hittar vi dit och kan ta lite bilder. Värt att titta in de närmaste dagarna och se om vi lyckats med andra ord!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0