Semester dags

Idag är det för varmt ute, hela 40 grader! Är så glad att vi har AC inne en dag som idag för annars vet jag inte om jag kunnat överleva. Det känns som att man går rakt in i en bastu, med kläder och allt på, bara man kliver utanför dörren. Jag vet att man inte ska klaga på värmen, men det här är något helt annat! När man inte vet varför man är helt blöt när man väl kommer in i huset, då är det varmt!

Så jag tog mig tillåtelsen att köpa lite Ben & Jerry's glass och njuta av när jag var och handlade idag! Kyla ner tillvaron lite, haha. Det måste man väl ändå få göra en dag som idag?

Bilden är tagen med min webbcam..

Imorgon åker vi på semester, torsdag-måndag! Söderut, vill ju inte ens veta vad jag kommer möta där med tanke på värmen här. Vi tar oss till Maryland för att sola, bada och bara ha det skönt! Så jag kommer inte uppdatera något förrän jag är tillbaka!

See ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0