Semesterbilder del 1

Har varit i Washington DC hela helgen, en helt magisk upplevelse. Gick lite för fort och hade velat stannat längre, men jag får fler tillfällen! Bilder kommer senare..

Men häng inte läpp än, för det kommer komma bilder i mångfald! Visste att jag hade tagit mycket bilder från semestern förra helgen, men tänka sig så många bra det blev. Så jag tänkte bjuda på ett par stycken nu, som mest kommer visa barnen och sällskapet. Bilder på området och liknande kommer senare.
 
 
Hade, som ni antagligen kan se på bilderna, en helt fantastisk semester med ett helskönt gäng. Det kanske ska nämnas att det här är hela min värdpappas sida av släkten.
 
Nu blir det läggsdags, för imorgon väntar en vanlig måndag igen. Det enda som inte är vanligt är att båda pojkarna kommer vara hemma då den storas slutade camp förra veckan med en super söt show. Det kommer komma bilder på det också. Ligger helt klart efter med alla bilder numera. Skärpning på det! Men först och främst, sovdags!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0