What does the tiger say?

Som misstänkt har vi lekt zoo nästan hela dagen med nya legot som Dylan fick igår. Vi hann också ta en titt förbi stora lekparken nere i staden och åka till biblioteket. Vi läste lite böcker och målade med kritor. Mycket roligt i ungefär 30 minuter. Tur allt är nära så det inte känns som waste of time!

Tänkte jag skulle visa lite mer bilder från när vi var på zoo förra veckan för att inte gå ifrån temat, haha

 
 
Mitt rum är just nu en ren katastrof, så medan jag tittar på mitt numera favoritprogram Dance Mom's är det dags att göra något åt det. Egentligen störs jag inte speciellt mycket av att det är lite stökigt, men det finns andra som gör det. Med tanke på att jag bor under deras tak är det ju deras tankar som räknas, när det gäller allt. Ska bli så skönt att komma hem och göra vad man vill! Då kan ingen längre säga vad jag ska eller borde göra! Känner mig som en tonåring igen, inget postivt alls!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0