Är det det här som kallas resfeber?

Har nu antagligen packat klart allting inför hemresan imorgon. Efter att nu ha kollat igenom allt si sådär hundra gånger tror jag att allt är med. Det som är så bra är ju att jag inte behöver ha med mig speciellt mycket. Har ju väldigt mycket kvar hemma. Hade ju ändå bara en resväska på 23 kg med mig hit. Det värsta är väl att jag inte ens minns vad som finns hemma efter fem månaders vistelse i staterna.

Men som sagt, imorgon kl 16:00 (amerikansk tid) ska jag vara på flygplatsen och flyget går kl 19:00! Har nog inte riktigt fattat det än och kommer nog inte göra det innan jag står där på flygplatsen med resväskan i högsta hugg!

Och för att inte glömma av det, grattis Sverige på nationaldagen! Hur ska ni spendera dagen? Själv ska man sitta på atlantflygning! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0