Busy busy busy!

Tiden bara rinner iväg här borta och helt plötsligt är kl 18:33, för att vara exakt. Inte har jag uppdaterat här heller. Fy skäms på mig! Och för att vara ärlig hinner jag inte det heller då jag ska iväg på bio med Mathilde. Så tänkte mest uppdatera er på vad som händer de närmaste dagarna nu..
 
Imorgon blir det Prineton för hela slanten! Vi lär titta förbi Princetons Universitet som är ett av de mest kända i hela USA! Sen på söndag blir det EM-final hemma hos Anni!
 
Nästa vecka blir en lätt vecka då jag bara jobbar måndag och tisdag. Onsdag är det ju det berömda 4th of July, USA:s nationaldag. Det ska såklart firas! 
 
Nu är det verkligen hög tid för mig att göra mig i ordning. Men för att inte göra ännu ett inlägg bildlöst så tänkte jag bjuda på en bild från Dylans födelsedagskalas förra helgen. Gör en så kallad "två flugor i en smäll" och visar hur det såg ut på vår baksida innan kalaset började då många har frågat efter bilder på hur det ser ut runt omkring där jag bor!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0