Denna eviga längtan

Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag börjar min efterlängtade färd mot Sverige! Jag har aldrig längtat så mycket efter att få komma hem, även fast jag vet att det bara är i en vecka. Har ju dock aldrig varit utanför landet i fem månder förut heller. Imorgon börjar packningen! Kollade precis upp vädret i Sverige och jag kan bara säga en sak, Sverige jag är besviken. Jag vet att vi har det kallare i Sverige, men 10 grader? Inte okej i juni! Hoppas på en stor förändring!

Får ett stort leende på läpparna av bara tanken att krama om mina nära och kära igen. Det är det bästa av allt med att åka hem i en vecka! Nummer två på listan det-bästa-med-att-åka-hem är att äntligen få prata lite svenska!! Insåg häromdagen att jag har inte pratat svenska en hel dag på fem månader. Det får vi ändra på, i en hel vecka!

För att sammanfatta detta inlägg, JAG SAKNAR ER DÄR HEMMA! Tänker på er varje dag och kan knappt vänta tills jag får krama om er igen! ♥


Kommentarer
/Mamsen

<3<3<3<3<3

2012-06-03 @ 12:00:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0