First day of summer

Idag firas "the first day of summer" här i USA. Amerikaner tar alla tillfällen för att fira något, det är en sak som är säkert! Som vanligt vet man inte varför man firar eller vad man ska göra. Men då det är mitt i veckan så är det ingen som dricker i alla fall. Inte vad jag sett i alla fall.

Idag har det verkligen varit en sommardag dessutom. Vi har haft 35 grader varmt, så jag och barnen tog fram babypoolen och badade! Visade sig vara perfekt även för mig! Sitta där i vattnet i solen visade sig vara väldigt effektivt när det gäller solbrännan! Om det inte blir playdate vid poolen imorgon så blir det repris imorgon då det tydligen ska bli närmare 40 grader varmt ute! Som sagt, sommaren är här!

Måste också visa denna bild som jag såg idag!


Nog för att amerikaner är kända för att vara lata, men det här tar nog priset!


Kommentarer
alexandra

Hahahaha ja de är nog lite latare än vad jag e, snyggt med 6-pack ;)

2012-06-22 @ 03:20:23
URL: http://alexix.musicblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0