Hur man ökar spänningen i vardagen

Idag har varit en dag i skadornas tecken. Allt började med att den lilla bet den stora i armen och lämnade efter sig perfekta tandmärken. Inte riktigt hur man startar en bra dag. Senare var det min tur, och det var väl kanske lite värre. Jag lyckades få min tumme att gå ur led, och aj vad ont det gjorde. Den hoppade tillbaka direkt men det gjorde ju inte att smärtan gick över. Usch usch usch! Senare lyckades även den lilla att ramla när han hoppade på studsmattan och haltar lite lätt och vägrar att springa, vilket inte alls är likt honom. Så det blir kanske ett besök hos farbror doktorn imorgon. Det var ju ändå två veckor sen vi var där...

Ja det är ju ett sätt att krydda vardagen! Nu ska jag och min onda tumme ta en dusch! Sen kanske det blir lite bilder från Atlantic City, vem vet ;) Håll utkik!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0